Et åbent forløb er af 1dags varighed, og på denne dag får du masser af inspiration til at arbejde hen imod et endnu stærkere team, og der bliver også stillet skarpt på gæste- og servicevinklen både med internt og eksternt perspektiv.
På kurset Værtens Bedste Service starter vi dagen med en kort gennemgang af den rejse Fårup Sommerland har været på, startende i 2004 med en strategi der satte medarbejderne i centrum, og gjorde træning og uddannelse til omdrejningspunktet for værtensklasse service.
Du får på dette kursus gennemgået de værktøjer, der har været omdrejningspunktet for udviklingen, samt de mentale sigtelinjer til at starte ”rejsen” hen imod værtens bedste service i din virksomhed.
Som noget helt unikt omsætter vi også teori til praksis, hvilket betyder, at du selv får mulighed for at opleve service ”helt nede maven”. Det sker når du sammen med vores erfarne trænerteam, får Fårup-trøjen på og under kyndig vejledning, får lov at lege med Fårup Sommerlands gæster.
Endelig slutter vi dagen af med at give dig værktøjer til at gå i gang med processen i din egen virksomhed.